Reklamační řád

Reklamační řád

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Kontakt na něj seženete u nás, nebo v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce. 

Vrácení zboží v zákonné lhůtě

V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:

– Reklamaci můžete osobně předat po předchozí telefonické domluvě na adrese: Chorvatská 14, Praha 10, 10100.

– V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

Kamerydoplnky.cz
Ondřej Čáslavský
Chorvatská 14, Praha 10, 10100

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a nezbytné jsou následující údaje: Jméno a příjmení, název společnosti, adresu, IČO, telefon, e-mail, název zboží, výrobní číslo(pokud je uvedeno), datum a přesný popis závady.   

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje, prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na Info@kamerydoplnky.cz

Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.

 
Poškozené zboží
 
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

– Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
 
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
 
Prosíme, napište podrobnosti na Info@kamerydoplnky.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.


Jak postupovat

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné), u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou.

S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:

– kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží

– popis závady a vaše kontaktní údaje.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.

Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.


Lhůta pro vyřízení reklamace
 
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na adrese našeho sídla po předchozí domluvě.

Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.


Neopravitelná závada
 
Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo e-mail servis: Info@kamerydoplnky.cz . Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.